Bansho

Warsztaty Sprzedażowe

Wyzwanie

Borykasz się z nieregularną lub zbyt niską sprzedażą? 

Czy jako sprzedawca masz wyzwania z obiekcjami klientów? 

Nie do końca wiesz jak radzić sobie z odmową klientów? 

W jaki sposób udoskonalić produkt lub zmienić jego komunikację marketingową aby klient zaczął mówić „tak”? 

Zastanawiasz się kim jest Twój idealny klient i gdzie go znaleźć? 

Chcesz stworzyć strategię sprzedaży i ułożyć procesy sprzedaży?

Cel

Zwiększenie sprzedaży. 

Znalezienie nowych kanałów sprzedaży. 

Zwiększenie pewności  sprzedawców przy prowadzeniu rozmów z klientami. 

Projektowanie strategii sprzedaży i opisywanie procesów sprzedaży. 

Systemowe budowanie networku i lejka sprzedażowego.

Efekt

Umiejętność identyfikowania wyzwań w sprzedaży i radzenie sobie z nimi. 

Udoskonalanie produktów i usług, tak aby zwiększyć ich sprzedaż. 

Uczestnicy potrafią zbudować strategię i procesy sprzedaży wewnątrz firmy oraz umiejętnie integrują wszystkie powiązane działy w firmie.