Warsztaty Sprzedażowe
Wyzwanie:
Borykasz się z nieregularną lub zbyt niską sprzedażą?
Czy jako sprzedawca masz wyzwania z obiekcjami klientów?
Nie do końca wiesz jak radzić sobie z odmową klientów?
W jaki sposób udoskonalić produkt lub zmienić jego komunikację marketingową aby klient zaczął mówić „tak”?
Zastanawiasz się kim jest Twój idealny klient i gdzie go znaleźć?
Chcesz stworzyć strategię sprzedaży i ułożyć procesy sprzedaży?
Cel:
Zwiększenie sprzedaży.
Znalezienie nowych kanałów sprzedaży.
Zwiększenie pewności sprzedawców przy prowadzeniu rozmów z klientami.
Projektowanie strategii sprzedaży i opisywanie procesów sprzedaży.
Systemowe budowanie networku i lejka sprzedażowego.
Efekt:
Umiejętność identyfikowania wyzwań w sprzedaży i radzenie sobie z nimi.
Udoskonalanie produktów i usług, tak aby zwiększyć ich sprzedaż.
Uczestnicy potrafią zbudować strategię i procesy sprzedaży wewnątrz firmy oraz umiejętnie integrują wszystkie powiązane działy w firmie.