Komunikacja i zarządzanie talentami
Wyzwanie:
Jak możesz poprawić swoje umiejętności słuchania podczas rozmów z innymi?
W jaki sposób możesz skuteczniej wyrażać swoje myśli i uczucia?
Jakie techniki możesz stosować, aby budować lepsze relacje z innymi ludźmi?
Jakie są techniki negocjacji, których możesz użyć podczas rozwiązywania konfliktów?
W jaki sposób możesz wykazać się większą empatią podczas trudnych rozmów?
Jakie są skuteczne strategie komunikacyjne, które możesz wykorzystać do osiągania kompromisów?
Jak lepiej przygotować się do prezentacji lub wystąpienia publicznego?
Jak skuteczniej nawiązywać i utrzymywać relacje z klientami i partnerami biznesowymi?
Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi w biznesie?
Jak lepiej motywować swoich pracowników i budować zaangażowanie w zespole?
Cel:
Dogadywać się z innymi członkami zespołu.
Umiejętnie się komunikować.
Umiejętnie zarządzać talentami w zespole.
Efekt:
Uczestnicy znają zasady skutecznej komunikacji i stosują je na co dzień.
Rozumieją, że każdy człowiek ma indywidualny system postrzegania świata, jednak jesteśmy w stanie się komunikować ucząc się „języków” innych.
Uczestnicy potrafią wspólnie wyznaczać cele projektowe, delegować zadania oraz dawać i otrzymywać feedback w trakcie realizacji procesów.
Podniesienie kompetencji z zakresu komunikacji i zarządzania talentami.