Przywództwo
Wyzwanie:
Tworzenie zespołu nie jest twoją mocną stroną?
Chcesz aby wokół Twoich pomysłów gromadzili się ludzi, którzy z entuzjazmem będą je realizować?
Zespół, z którym pracujesz jest w kryzysie i przestaliście się dogadywać a członkowie zespołu są sobą zmęczeni?
Chcesz przestać zamiatać konflikty w swojej organizacji pod dywan i zacząć je wykorzystywać do rozwoju firmy?
Masz wrażenie, że inni czasem nie rozumieją twoich intencji i komunikatów?
Chcesz jasno zdefiniować misję i wizję firmy i zapalić do niej pracowników?
Cel:
Kształtowanie postawy lidera (leading-self), tak by inspirować innych.
Zrozumienie charakterystyki budowania zespołów i zarządzania nimi (leading-others).
Zdobycie umiejętności komunikacji, zwłaszcza z ludźmi, z którymi się nie potrafisz dogadać.
Identyfikacja konfliktów i wykorzystywanie ich do rozwoju organizacji.
Zdefiniowanie wizji i misji firmy, zespołu czy też osobistej.
Efekt:
Umiejętne kształtowanie i umacnianie nawyków przywódczych.
Poznanie i korzystanie z cech osobowości, predyspozycji i talentów członków zespołu.
Zgranie i synergia Twojego zespołu.
Zaprojektowanie procesu rekrutacji potrzebnych członków zespołu.
Umiejętność identyfikowania i zarządzania talentami w Twojej organizacji.
Zrozumienie map mentalnych innych osób i umiejętne komunikowanie się z innymi.
Zdefiniowanie osobistych wartości i wspólne wypracowanie wizji i misji zespołu.
Opracowanie kodeksu zespołu.